neljapäev, 24. november 2016

Diner

Tallinnas asub Diner Vabaduse pst-l, avatud iga päev 11-22ni
Tegu on küll väiksemat sorti söögikohaga ja ilmselt tänaseks on see koht ka üles leitud ning inimeste poolt omaks võetud kuna iga kord kui ma sinna satun on seal päris palju raffast ning hea kui leiad koha istumiseks. Suvel on veidike lahedam seal ruumiga kuna siis on avatud ka õues terass (nüüd külmal ajal pole sattunud ja ei tea, kas lauad ja toolid on sealt ära koristatud aga kes see selliste ilmadega ikka õuest tahab burksi nosida).
Ühesõnaga supperluks koht, olen proovinud nii salatit kui ka burgerit ja mõlemad on olnud väga maitsvad. Ainus probleem minu jaoks on see, et ma ei suuda kunagi portsusid täielikult ära süüa (mis teha, väikse söömaga).
Kuna ma ise pilti ei jõudnud teha, siis näppasin selle Dineri facebooki lehelt aga ma ei usu et nad selle peale väga pahandavad :)
Pildile on lisatud juurde järgnev info: Veiselihapihv täidetud peekoni, toorjuustu, päikesekuivatatud tomati ja mündiga. See burger on lihtsalt NII HEA, et peab ära proovima!

Dineri facebooki leht
Dineri kodulehekülg



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar