kolmapäev, 10. veebruar 2016

Rataskaevu 16

Oktoobris ja ka millalgi hiljem sai külastatud restorani "Rataskaevu 16". Nagu nimigi ütleb asub restoran Tallinna vanalinnas aadressil Rataskaevu 16.
Eelnevalt  kuulsin antud restorani kohta ainult kiidusõnu- restoran pole mitte kuulus ainult eestlaste seas, vaid seda külastavad väga hea meelega ka välismaalased. Soovitatav oleks ilmselt enne minekut laud broneerida. Mina ise olen seda teinud ja alatasa on retoran olnud puupüsti rahvast täis.
Söökidest sai minu poolt proovitud nii grillitud sealiha kui ka soe aedviljasalat- mõlemad olid vägagi maitsvad. Eirit meeldis mulle aga see, et enne toitu toodi lauda kohapeal valmistatud värkse ja soe leib koos ürdivõiga- ma oleksingi võinud seda leiba sööma jääda.
Samuti kiidaks teenindust, esimene kord teenindas meie lauda äge vuntsidega tüüp. Suurepärane suhtlusviis, sekka ka nalja viskamist ja ülimatu sõbralikkust. Sai oma tööga väga hästi hakkama ja oskas anda soovitusi ka menüüst. Teise külastuse ajal meie lauda teenindanud teenindaja ei jäänud nii hästi meelde kui eelmine aga ilmselt on see tingitud sellest, et esimesel olid nii ägedad vuntsid mida on lihtsalt raske unustada :)
Sõbrannad soovitasid proovida seal ka kõrvitsasuppi ning hapuoblikasalatit.

Nende kodulehekülg, kus saab tutvuda menüü ja hindadega asub siin: http://rataskaevu16.ee/



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar