kolmapäev, 13. aprill 2016

Troika kohvik

Kohvik Troika asub Vene Kultuurikeskuse hoones, Mere pst-l
Olen seal nüüdseks söömas käinud juba kaks korda ja pakutavad maitsed on mulle meeltmööda ning kindlasti lähen veel midagi uut menüüst proovima.
Esimene kord proovisin erinevate lihadega pelmeene 3 erineva kastmega. Ohh, need pelmeenid olid head, võibolla olen ma ka erapooletu kuna pelmeene võin ma süüa lõpmatuseni :)
Ainuke üllatus roa juures olid need 3 kastet- äädikas, mädarõigas ja tavaline hapukoor, et need pole ju mingid kastmed :) Seltskond, kellega sai seal käidud tegi mulle kiirelt selgeks, et see ongi vene köögile omane. Aga nagu aru on saada siis minu kogemused vene köögiga on üsna piiratud, eks näis kas õnnestub tulevikus ennast parandada.
Teine kord käisin seal uuesti umbes kuu hiljem ja olin kohe kindlalt otsustanud, et seekord ei proovi mitte pelmeene, vaid mingisugust lihraooga. Valituks ostus veisesteik punaseveini kastmega.
Portsjon ja taldriku kujundus meenutas veidi restorani ja kõhtu sellest päris täis ei saanud, kuid selle eest liha maitses üli hästi. Kuna ma pole eriline kirsifänn (söön neid ainult puu otsast korjates) siis need mulle seal liha kõrval ei meeldinud ja lahkelt jagasin neid sõbrannale.
Pelmeene unustasin pildistada aga veiseliha foto on olemas.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar